lovebird.

Gör inte så mycket just nu, lyssnar på musik. Slutade två idag, och dagen har väl gått bra. De enda som är dåligt är att från och med nu så ska vi vara i slöjdsalen som är mittemot oss och den är inte alls lika trevlig som den vi bruka va i! Men aja, vi får i alla fall vara i det vanliga imorgon och på tisdagar så.
 
Inget The Sims 3 med posten idag, men hade inte heller som förväntat mig det. Beställde det ändå igår men jag hoppas de kommer imorgon eftersom de skulle ta 1-2 dagar, om inte det skulle bli något konstigt med posten då.
 
Nu ska jag ta och rita i min modellbok, gjorde de igår kväll och ritade bla. Bikinis och sommar kläder.
 
Jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0