old friend.

Lyssnar på musik och kanske för nån timme sedan var jag ute och gick på promenad med en gammal vän, inte för hon är gammal utan sist vi var med varandra det var när jag bodde i Skelleftehamn och gick med henne från förskolan till 2:an och sen flyttade jag. Så det var trevligt, vi hade väl ganska mycket att prata om. Hon har nämligen flyttat hit och det visade sig att hon bor ju bara i husraden framför mig! Jag vet att det huset har varit till salu osv, men visste inte att hon flyttade hit. Så det var roligt! Dessutom är det bara småbarn som bor i mitt område så man har ingen att vara med så mycket. Men nu när vi är grannar så är det ju trevligt, som att gammla vänner återförenas haha! Jag visste inte en att hon hade flyttat hit förens idag, fast hon har bott här i en vecka ungefär så. Vi går också nu på samma gymnasium så hon ska åka buss med mig!
 
Bild: http://justgirlythings.tumblr.com/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0