whising you the best to find someone like me.

 
 
Har nyss ätit middag och nu gör jag inte så mycket. Skoldagen har varit normal, åkte ju skridskor på idrotten det gick bra förutom att jag ramlade en gång och jag tror alla såg att det såg ut som att jag faceplantade där..pinsamt. Men jag gjorde inte det, fast vet inte alls hur jag ramlade egentligen..var typ en "pinne" i luften och jag tog imot mig med armarna när jag föll annars hade jag mosat mitt ansikte. Alltid är det jag som ska råka göra nått pisnamt på gympan även om jag inte bruka va så klumpig. Eller så ska jag göra något och så förvränger jag det hela så det ser ut om jag gör något knäppt. Ja då fick ni veta om mig på gympalektioner.
 
Nu ska jag snart se på någon film, såg massa filmer igår ju. Men ska fortsätta haha!
 
 
 
 
 
 
Bilder: http://justgirlythings.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0