2 dagar kvar!

Har nyss sett melodisfestivalen och tyckte de som kom till finalen var bra! Nu ska jag ta och spela Sims3 hehe hann inte göra det innan, så detta blir nog det sista inlägget för idag. 
 
Ute så skottar en av vaktmästarna, trodde de inte brukade jobba kvällstid (sommarjobbade ju där). Tänk han får inte ha sin lördagkväll utan är ute och skottar för oss som bor här. Dock hoppas jag inte att ha kommer köra hela kvällen för då kommer jag ligga vaken hela natten av traktorn. Haha, vet inte alls varför jag skrev detta, men ja då vet ni det.
 
Förresten så är det bara två dagar kvar tills jag fyller år, tagga det!
 
Mina nya solglasögon äger, nog de bästa jag har köpt. Dock undra jag vad Jenny gör i bakgrunden? Haha jag tror hon pratar i telefon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0