Idag har det varit en sorlig fredag, men det handlar inte om mig så jag säger inget mer om det.
Vi har i alla fall sytt som bara den och det går framåt men nästa vecka kommer det bli ännu tuffare, vårt tyg tog slut och vi väntar på mera tyg som jag verkligen hoppas att det kommer. Annars är vi ganska körda!
 
Efter skolan så följde jag och Linnéa Matilda som skulle fixa det nya busskortet sen gick jag och Linnéa på H&M för jag skulle köpa en ny svart bh och jag hittade en som var för 99kr så det var ju super bra! Sen köpte vi godis, som jag nu ska äta ikväll.
 
Ska försöka städa lite ikväll och imorgon, Linnéa ska komma till mig och så ska hon sova över! Så det blir ju bra, vi ska spela Sims3 (haha). När hon fyllde år fick hon Övernaturligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0