ännu ett nagellack till...

Godmorgon på er, jag har varit vaken ett bra tag. Åt frukost för en stund sen och nu gör jag inte så mycket. Lyssna på musik och färglägga mina skisser ska jag nog ta och göra.
 
Igår så köpte jag ett nagellack, ovanligt! Haha, nej men man kan kalla att jag är nagellacks missbrukare. Jag har 25st och det är inte mycket tycker jag i alla fall, finns dem som har mycket mer än mig! Men jag köpte ett rött nagellack så nu är min samling "fullbordad" eller jag har som alla basfärger nästan. Dock så vill jag ha flera, tycker att det finns hur många fina färger som helst! Det jag skulle vilja ha nu är ett gult nagellack, det blir super färscht till sommaren när man blir brun. Många tycker att jag typ är galen som köper ofta nagellack men för mig är det jätteroligt för jag älskar att måla mina naglar och göra mönster osv, eftersom jag är väldigt kreativ av mig!
 
Ni kan se i kategori Naglar, vad jag har målat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0