Baka.

Har nyss ätit middag och så har jag målat mina skisser dock har jag fyra stycken kvar. Så lägger nog upp dem senare ikväll! Medans jag målade så såg jag The last song, hehe bra tidsfördriv, därför är jag inte riktigt klar än. Den filmen är bra, har sett den förut också.
 
Men nu ska jag ta en paus från mitt målande och baka, ska baka Toca kaka eller vad man vill nu kalla det. Om ni inte kallar det så, så är det när man har en kladdkaka och så häller man tocasmeten som är kokos osv. Ni har säkert ätit den! Det var super längesen jag bakade, dock kan jag inte använda den nya ugnen än.
 
Bloggar mer senare!
 
 
Bilder: http://justgirlythings.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0