Färg.

Nu ska jag göra mig klar för sängen och lägga mig, åt apelsiner där nere. Jag älskar apelsiner, tror jag skulle kunna leva på dem! Nej, men nästan. När jag kom hem idag så hade vi fått våran nya ugn och ett skåp som är som en hiss. Så imorgon så ska byggarna komma hit och börja sätta upp väggen sen göra massa annat säkert. Men jag kan ta kort på köket när allt är klart, vet inte alls hur lång tid detta kommer ta. Men vi kommer få ett fint kök i alla fall, det vet jag.
 
Imorgon ska jag använda min nya väska jag fick i födelsedagspresent av familjen, väldigt färgglad och min nya börs jag fick av Alva passa väldigt bra även om det är helt olika färger! Alltså i sommar och nu lite så kommer jag satsa mycket på färg eller i alla fall försöka. Kommer bli så bra till sommaren när man blir så brun osv, längtar ihjäl mig av att använda färglada toppar och shorts osv. Delvis längtar jag mycket till värmen!
 
Dock nu så ger denna bild ingen rättvis färg av dem, det är lite mörkare i verkligheten! Tyvärr så försöker jag få fram en bra inställning på kameran men nä den vill inte visa den riktiga färgen. Väskan kommer passa mycket mer när jag börja använda skinjackan just nu är det lite för kallt med den, men inom en tid så kommer den användas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0