Ferieprakti.

Lyssnar på musik och inte så mycket mer, skoldagen har varit helt normal och rullat på som vanligt. Vill ha påsklov nu!!
 
Haha, det hände en jätterolig grej när jag, Ana Maria och Linnéa skulle gå in till stan. Vi gick på Gågatan sen så finns det ju som "övergångsställen" och bilar kan köra igenom stan (lite svårt att förklara). Sen kom det en bil och så tittar jag mot bilen och ser en kille som jag vet vem det är, sen när jag tittar mot passagerarens sida då sitter Jenny där och vinkar och viftar med armarna i luften hahaha!! Det var nog det roligaste jag har sett, om vi inte hade sett varandra hade jag bara gått förbi. Fast jag ville typ att hon skulle hoppa ut ur bilen, i alla fall det var hennes kompis bror som skjussade dem in till stan.
Det roliga var mest att jag tänkte mig om jag var Jenny hur galen hon typ blev av glädje!
 
Senare idag ska jag söka Feriepraktik (sommarjobb) och jag har ingen aning vad jag vill. Jag får bättre betalt om jag jobbar här för föreningen som förra sommaren men känns ändå tråkigt att göra samma sak, fast jag vet ju inom jobb man tar det man får!
 
 
 
 
Bilder: http://justgirlythings.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0