Fredagen - skoter med vänner!

 
 Jenny som har min mobil och filmar, skrattandet är för att det såg så roligt ut! Ingen kom till skada.
Vi alla tolkade med boben och jag var den edna som inte föll av.
 
Lite Yolo (you only live once), jag åkte ned från Kvarnberget. Jag höll på att klara mig hela vägen ner men sen for jag i ett gupp och flög av! Men klarade mig i alla fall haha. Gillar att Jocke och Jenny pratar om mig och hoppas på att jag inte dör..
 
 
Haha, Jenny blev ned puttad av Jocke..
 
Det finns så mycket att säga om denna dagen när vi var ute i fyra timmar men man måste ha varit med för att förstå. Vi välte omkull med skotern (inte med flit då..föutom Jocke som välte av oss alla medans han sen fortsatte köra ensam haha) och vi hade det bara allmänt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0