fredagkväll.

Lyssnar på musik och pratar med Jenny, senare så ska vi se Breaking Dawn part 2. Jag har inte sett den, än och blir typ olycklig för det! Men nu äntligen, vi ska även äta Ben&Jerry, chips och choklad till så det kommer bli trevligt. Det hade super bra pris på Ben&Jerry's på IcaTorget bara 39kr, det är typ gratis haha.
 
När jag slutade jobba så tänkte jag passa på att köpa lite saker, hehe. Shoppaholic, nej men nu ska jag ta det lugnt. Ska vänta tills jag fyllt år och sen haft släktkalaset. Fick bli två smycken för det var 2st för 29kr sen en enkel tröja för 79kr sen gummisnoddar som alltid behövs 2 för 19, lätt värt!
Så nu har jag köpt/fått smycken så det räcker.
 
 
Fick halsduken i en goodiebag, haha som jag själv hade gjort! Men är nöjd med tröjan man kan ju som ha den till vad som helst sen är det en härlig färg också. Här ska vi inte vara tråkiga med bara svart och vitt, hehe. Nog för jag ändå har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0