friends♥

Matilda tipsade eller ville att jag skulle göra ett inlägg som är somrigt och med bilder på oss typ minnes bilder och med oss menar jag Matilda, Amanda, Jonna och Tove! Har inte så många men några, eftersom jag fick en ny dator förra sommaren så har jag inte alla bilder men några i alla fall. Inte så många sommar bilder men vår bilder och vinter finns.
 
Så klart har jag fler vänner, men de här har som hängt med nästan hela livet och jag hoppas vi kommer göra det i framtiden också♥
 
När vi gick ut 9:an
Haha, när vi skulle göra tacos Tove är också med fast någonstanns bakom mig.
 
 
Jag själv på Halloween!
 
Titta så söta haha, detta kvanske var när vi gick 3:an!
Hahahah, jag och Matilda.
 
När vi åkte skidor i 9:an.
 
Matilda och Tove kör på samma klädstil!
Klassresan till Piteåhavsbad!
Jonna och Tove.
När vi hade arbetslag dag alltså vår skola då, vi gick till Vitbergsbadet!
Matilda klädde mig till nunna!
Tove en ledsen nunna, haha.
Valbrogs 2012 hos Jonna, grillade korv osv!
 
Detta var några bilder på oss från oss genom senaste tiden, förutom den när vi gick i trean men då gick inte Tove med oss. Men annars de andra har jag känt sen 3:an och vi håller ihop än! Alla bilder är tagna av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0