Individuellt val.

Gör inte så mycket just nu, har suttit och kollat lite med pappa om Individuella valen och jag blir galen! Vet inte alls vad jag vill och jag tycker detta är mycket svårare än när man skulle välja vilken linje man skulle gå. Dessutom så väljer man för alla åren. Tycker detta är skit jobbigt, men vi ska imorgon mer hemma prata om detta osv. Men jag känner att det inte finns något jättespeciellt jag vill lära mig även om vissa saker låter jätteroligt att lära sig men som sagt vet inte.
 
Önskar att man kunde se in i framtiden hur mitt liv kommer se ut, men det skulle också va dåligt att göra det men just nu för detta tillfälle skulle de inte vara så fel med det haha! 
 
Får bli sista inlägget för idag, bloggar mer imorgon.
 
Jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0