Konståknings projektet - sy.

Har för ett tag sedan kommit hem från skolan, lite mycket bilar utanför. Fast just nu så är det bara en elektriker här fast har ingen aning vars de andra är men deras bil står kvar. Kanske de har lunch eller fika paus? 
 
Idag så fick vi starta på projektet och min grupp vi ska göra 12st glitter toppar med pingvinärm till barn som är 10-11år, så vi hann bara skissa massa förslag sen behöver vi ett godkänande från Konståkningsklubben osv. Vi är 3 grupper som göra olika saker till dem sen en grupp gör en flagga till ett fotbollslag. Nä men detta kommer nog går bra, lite tidspress men vi får nog jobba på R-tiden också om vi ska hinna allt.
 
Annars har dagen varit bra, funderar fortfarande på de individuella valen och jag vet inte vad jag vill!!?? Blir frustrerad och känner att nån annan får välja åt mig, men det blir ju helt tokigt då så jag hoppas jag kommer på något senare så jag kan lämna in det imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0