Last day as sixteen.

Sitter och lyssnar på musik och inte så mycket mer, idag är det sista dagen jag är 16år! Så imorgon till middag ska vi äta grillat, gott. Jag valde middagen sen så ska vi även äta tårta så kommer nog bli en bra dag!
 
Sen på torsdagen så kommer Matilda, Jonna och Amanda hit och fira mig tänkte som ha en tjejkväll. Jag känner att när man blir äldre bryr man sig inte lika mycket när man fyller år, dock känner jag att det gå fort nu! Snart sommarlov (nog för att det inte ser ut så ute men..hehe) sen går man andra året på gymnasiumet sen 18år, sen tar man studenten och hela allt! Allt har gått så snabbt, men det känns ändå bra.
 
När jag var liten, kanske var 2år här?
Jag nu!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0