lilla Teo.

Har nyss ätit middag och nu tänkte jag spela Sims3 hehe, Linnéas fel att jag är fast igen haha. Men har inga läxor så det är lungt!
 
Jag trodde det var idag men det var ju igår 25 mars, vår lilla hund Teo fyllde 3år! Tycker dock att han inte har mognat än. Han lyssnar inte utan gör som han vill och hans minne är en guldfisk men hans utseende är gulligt men bakom detta är inget gulligt (haha skämt å sido). Nej, men han lyssnar inte just nu faktisk. Vi har en tik i området som är i löpen och Teo blir "galen". Ni som har hund ni vet hur det kan bli osv..
 
Världens suddigaste bild, jag och Teo idag!
 
Mamma hade bakat idag citronmuffins med frosting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0