någon som kan hjälpa??

Har nyss käkat middag, innan det så var jag med Alva vi pratade och så fick jag en present av henne! En börs från Monki och jag älskar färgen och har nu bytt, men det är bra att ha två börsar så kan man byta lite då och då.
 
Alltså det skulle ha kommit en video inlägg, jag filmade med Alvas Iphone via VideofyMe och den blev bra osv, men sen har vi ingen aning hur man skulle lägga upp den!! Alltså det stod exportering typ men sen hände inget, den fanns inte ens på henne foton/videos. Jättekonstigt så vi får se hur det går med den. Om någon vet hur man gör så skulle det vara jättetacksamt att få veta hur man gör. Alva har kvar den på mobilen och ska försöka lista ut hur man kan göra. Så det var ju synd, för då kunde ni ha fått en videoinlägg!
 
Den är lite mörkar i verkligheten, super fin i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0