Påsk-naglar.

Jag har nu suttit kanske i 1 timme med att måla mina påsknaglar. Gillar att göra lite teman/högtider även när jag målar naglarna. Sen gillar jag ju att göra något annorlunda.
 
Men jag är super nöjd! Har packat lite men ska fortsätta imorgon med sminket osv. Imorgon så är det bara att sy alla dessa glitter toppar, kommer också stanna efter skolan till fyra typ för då slutade Jenny. För egentligen slutar jag kl. 14.00. Jag har även utvecklingssamtal imorgon men det går snabbt och är inte alls oroad över det.
 
Jag bloggar säkert något inlägg när jag är hos Jenny, men imorgon efter skolan då är det påsklov!! Så jag önskar er ett bra lov!
 
Ser lite finare ut i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0