We all want love.

Håller på att måla naglarna, fick ett gult nagellack av mamma. Hade sagt det för någon dag sedan att det jag skulle nu behöva var ett gult nagellack! Så det var ju trevligt, passar ju bra till påsk haha. Fast kommer använda det nog mycket i sommar när jag blir brunare, kommer bli super fräscht! Det enda är att jag måste måla många lager tills det blir riktigt klar gult, ska också måla på Matte top coat. Kan ju bli väldigt nice!
 
Idag har skolan rullat på som vanligt, lite info om nationella usch..hoppas på det bästa. Efter skolan gick jag med Linnéa, Lina och Linda ett tag. Imorgon så är det bara att forsätta med projektet vi har på sömnande, kommer nog någon gång måsta stanna kvar på skolan för att hinna klart allt detta. Det ända min grupp har kommit fram till är en prototyp av glitter topparna, så vi hoppas imorgon på att får klar tecken för att göra dem 10st riktiga. Det ska vara klara innan påsklovet så nu känner man lite panik faktiskt!
 
 March 20th is the first official day of Spring! I’m so happy, I am so d o n e with the snow!
Har ju inte kommit än, less på snön!!
Bilder: http://justgirlythings.tumblr.com/tagged/spring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0