Fredag!

Har för ett tag sedan kommit hem, gick nästan halva vägen min cykel blev helt knäpp. Den gnisslade som bara den, folk tittade typ när jag cyklade och jag fick tinnitus av detta ljud. Så hemskt var det, ville verkligen inte ha den där cykeln just då. Ville nästan gå in på fordons (Anderstorpskolan) och ba "Hallåå kan nån laga cykeln??!!". Blev arg, men jag kom hem till slut och så ska pappa laga detta. Minns inte vad det var för fel nu, men det gnisslade så mycket att till och med byggarbetare tittade på mig när jag cykla och dom stod på ett hustak!
 
Nationella gick bra, tror jag. Alltså jag tror alltid att det går bra men säkert gör det inte det. Idag är det i alla fall fredag, något att vara glad för! Vet inte vad som händer idag, får se senare framåt kvällen.
 
 
 
Bilder: http://littlereasonstosmile.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0