Igår.

Godmorgon! Har nyss käkat frukost.
 
Igår så var vi hos Matilda, vi gjorde inget speciellt vi såg en skräckfilm och åt lite godis. Den där skräckfilmen var hemsk, minns nu inte vad den hette men det var äckliga monstren/andar. Den var jätteläskiga, det dålig är ju att jag har fotografisktminne så jag kan nu se dem framför mig och jag blir ju rädd haha. Usch, eller ja inte fotografisktminne vet inte vad jag ska kalla det. Men jag har då super bra minne, kan minnas sen jag var 3år och jag brukar tänka på det och så får jag bilder hur det såg ut omkring mig osv. Ganska häftigt men ändå jobbigt om det är något som man inte vill minnas.
Men jag var där med Jonna och Amanda och en till, men vi hade det ändå roligt.
 
En annan sak som hände igår. Ni vet min vagel jag har pratat om? Ja den är ju inte riktigt försvunnen men igår då kände jag att något svullande upp så jag sa till Amanda och Jonna "Alltså är mitt öga uppsvullet??" och som svar på det "Haha, Eliiinn stackare haha kolla hur det ser ut!!". Då har mitt öga svullnat upp utan anledning och jag blir arg och frustrerad. Varför just mig, det är inte vageln typ men det har bara svullnat upp och det är fortfarande kvar men mindre idag. Jag orkar inte längre, känns som jag aldrig kommer få tillbaka mitt vänster öga.
 
Såg ännu hemskar med minen, men så såg det ut igår..inte skoj!!
 
Hemma så åt jag grillat, hur gott som helst! Revbensspjäll och karré.
 
Jag igår med ett bra hyfsat öga innan jag for (vageln kvar därför ser det fortfarande ut som det är veck).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0