Mitt rum

Tänkte visa bilder på hur mitt rum ser ut, för tillfälligt. Vissa kuddar är lime fortfarande och röda (jul), men ska bytas ut senare. Sen fattas det lite så saker osv, bytte gardiner till ett par vita som vi hade hemma men vill ha några andra. Men annars är nästan allt utbytt mot turkost!
 
Kommer bli fint sen när det blir att fondväggen sätts upp.
 
Bytte ut tavlan till en blå (mamma som målat den!), Innan var det en i lime som mamma också målat. Ni se det vita bakom sängen det är en sänggavel som pappa har gjort och jag tog den och satte den på långsidan. Förr förra sommaren tror jag det var då hände det en olycka jag och Matilda hade solat och så när vi kom in så satte vi oss mot väggen vad tror ni? Jo, då är det fettfläckar av solskyddet. Men jag ska ju nu ändå tapetsera om just där så då kommer det försvinna men funderar också på att ha kvar gaveln där sen också, blev lite mysigare på något sätt.
Cira, gillade sängen i alla fall.
 
Flyttade stora spegeln, den stod förr mot vägen där dörren är alltså på vänster sida om kortet.
Lampan är riktigt fin och mysig.
Smink, nagellack, hårprodukter och platttänger osv finns nu i denna förvaring. Allt är perfekt och i ordning.
 
Jag kan någon gång filma mitt rum så kan ni se lite mer av det, men kan göra det när allt är klart. Dock inga före och efter bilder men har några bilder på rummet när det var i lime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0