söndag.

Godmorgon, har varit kanske vaken i en timme? Känns bra att vakna upp i ett nytt rum, är riktigt nöjd. Bättre kommer det bli senare när alla lime försvinner. Lampan jag köpte igår (den blåa) lyser riktigt fint, mysbelysning. Älskar sånt, dock kunde jag inte sova med den. Den lyste för starka och jag vill ha det mörkt när jag sover, förr när jag var mindre kunde jag sova med taklampan på haha.
 
Idag händer det inget speciellt bara ta det lugnt, igår fick jag tanken att det är ju inte alls länge kvar nu till sommar lovet. Det är ju maj sen juni och vi går ut den 4 juni, det är ju nära om månaden går snabbt! Då är det bara att slappa och ta det lugnt, sola och bara vara fri!
 
Bjuder på en bild jag la ut på Insta för ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0