Är jag läskig?? ;)

Heej,idag var jag på skolan det var det vanliga;). Till middag så fick vi kottleter med potatis o sås det var jätte gott det;), till lunch va det Leverbiff!! men jag fick vanlig biff (pust). För dem var väldigt tjock så jag tänkte leverbiffen är tjock så då är den väl inte genom steckt ,så det är "klegit" i mitten!!;O.


Men på skolan så sa Charli ba:
-Elin du är läskig!
ja ba varför det??
-För du liknar hon i filmen The Grudge!
-Okej?? vem är det??
-En tjej som är med i en skräckfilm!

Sen började Jocke ba ja du gör det och sen kom Felix och ba:
- Hon ska jag börja kalla för The Grudge!!

Men Charli sa om du bara målade dig vit i ansiktet så då!! Sen va han rädd för mig:p
Jag fattade inte varför dom ser det nu att jag liknar henne,typ för att jag hade målat Eye-liner påde under och där uppe på ögat;) och så hade jag inte gjort nått med håret det var alldelse platt;)...

Här är en bild på henne,hon såg ganska läskig ut ändå!!
        Hon                                                                        Jag(försökte härma)
                     
                                                                                                   

Dom tänkte nog att jag liknade henne bara för att jag kommer från Asien också,så jag liknar henne;) ;)... Men jag skrev ett SMS till Jocke ba:
-Då vet jag vad jag ska klä ut mig till Halloween! ;D
 
Jocke ba:
-Då får du inte komma till mig!!

Jag har aldrig sett filmen så jag vet inte hur läskig den är!!??

//Kram Elin<3

       

Lite finare bilder kommer här nu:)

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

hoppas du haft en bra start på veckan, trots den hemska kylan! :)

2010-02-22 @ 21:33:42
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: helen

har ny blogg ;)



gå in och läs mitt inlägg "helen tycker till" och svara på undersökningen? :) Vore jätte gulligt!

2010-02-23 @ 00:27:23
URL: http://helenwesterlund.wordpress.com
Postat av: N e l l y ♥

Hehe du var faktiskt lite lik :) Fast inte lika läskig :P



SV: Idag kommer en som heter robban från stockholm och hälsar på :) sj då?

2010-02-23 @ 13:54:59
URL: http://nnahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0