Natty Zzz...

Hej hej;)

Såg på melodifestivalen;) (brukar inte följa det så myket) men idag såg jag det:p! det var bra jag ville att Pernilla skulle gå till finalen,för den låten var ändå bra typ ;D. Men hon hamnade i andra chansen!
Tyckte ni att det var dem rätta som kom till Finalen/Andar chansen?? (kommentera).

Men ska gå och lägga mig är lite trött och har ont i huvudet!! Tror att jag håller på att bli förskyld!! Hoppas inte, många på skolan har ju varit förskylad/sjuka mm.. Och nu är det väl min tur! Jag har väldigt bra emunförsvar! Brukar inte bli så sjuk så ofta! Och det är ju bra. :D.

Men vi hörs imorgon!! //Kraam Elin<3

Ni som har Spotify här kommer en låt! Som jag lyssnar på nu:
Christina Aguilera Featuring Redman – Dirrty
den ska jag spela på festen och flera låtar! Har räknat alla låtar på min spellista det var 56st! Men det kommer väl mer;p.

God natt!

     

Kommentarer
Postat av: janine

oj då får ja säga grattis :DD

jo min dag har varit fin, hur har din dag varit? :)

förlåt för sent svar!

kram på dig

2010-02-27 @ 23:12:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Huyen

jag har haft min bästa vän hemma hos mig och myst

krya på dig

hur kommer din söndag att ser ut söt?

2010-02-28 @ 01:59:08
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0