Snö överallt ;o

Heej.

Har nyss nästan kommit hem och ploggbilen hade varit förbi och pappa va inte hemma än så jag ba ee en jätte hög kant,så inte pappa kan komma in med bilen på uppfarten;o sen sa jag till mamma ba jag går ut och skottar. Sen var jag ute i några minuter :) Först tog jag den lila spaden och skottade sen den stora svarta "skopan". Sån när pappa kommer hem så blir han glad:p.

Men det va inte alls kul att åka skidor idag!! det var ju hur snöit(snö storm typ), och det fanns inge bra spår,dem hade nästan snöat igen:( nä det gick bättre förra gången! När vi åkte skidor ;o
Och nu är jag ganska trött kommer väl att somna snart som föra gången:) Men jag längtar till torsdag då vi far till Byggsiljum och jag ska åka slalom:D det är jätte kul...


Just nu gör jag inget speciellt:) vi ska äte en gryta idag det blir nog gott,för jag är jätte hungrig!


                                                       

Kommentarer
Postat av: ♥Babypink♥

Alla inlägg o bilder som du har i ditt arkiv o inläggen är ju självklart alltid kvar oavsett om man byter design eller inte. Om du inte själv då känner för o radera det annars e sånt alltid kvar

2010-02-02 @ 18:42:33
URL: http://jennysmodemix.se
Postat av: magsie

mm gott med gryta :):) :P

2010-02-02 @ 19:18:10
URL: http://magsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0