Byggprojekt.

Heej:)

Längesen jag bloggade men nu är det helg!:D
Men jag hade inte So-provet igår för vi som ville ha muntligt vi gör det på måndag!:).

Igår så var jag med Alva på Kanalen:) men vi var inte där länge så vi gick till Vintergatan och så köpte jag godis:) Sen gick vi till henne:D sen idag for hon till Stockholm och ska shoppa! Vill också shoppa:P

Idag så gör jag inte så mycket ska kanske vara med Matilda senare ikväll:) Har städat alla kläder ur garderoben och lagt dem i kartonger;)

För nu blir det byggprojekt i mitt rum;) Har skrivit det för men aldrig sagt vad det blir;)

Men det var tänkt att vi skulle bygga en walkincloset men sen ändrade jag mig, för den skulle ta mycket plats även om jag har ganska stort rum. Men då ändrade jag ritningen så det blir bara en stor garderob som har en skynke för istället för dörrar;)

Visar bild på det när den sen är klar;)
Men sen ska jag och mamma kolla på tapeter idag och se vad som kan passa på väggen till garderoben;)


min lillebror och Alva:)

Vad gör ni idag då?
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: T H A I

Gud vad kul ! :D Kommer säkert att bli sjukt fint ^^

2011-04-09 @ 16:00:10
URL: http://asiatenpompom.blogg.se/
Postat av: Naaaan

sv;Tack :D allt bra? :)

2011-04-09 @ 16:07:48
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej Sötan! :D

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-04-09 @ 17:26:54
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0