Igår & Idag

Igår så efter skolan for alla tjejer i klassen till Mathilda (inte hon som jag bruka va med hon stavas inte med h).

Men Mathilda bjöd oss på Julfika hon har visst gjort det varända år men det här var min första gång eftersom jag kom nästan i slutet av 8:an till Norrhammar;)
Hon hade jätte mycket fika kan jag bara säga, det är nästan obeskrivligt! Men gott var det.
Om ni tänker så här, det såg ut som ett fika-julbord!!:) Massa kakor,bakelser och godis! Jätte mysigt:)

Idag så slutade vi vid 11.00!!:) Vi slog ihop bilden(vi skulle bara analysera bilder), läs (läsa bok) och So:n (vi hade bara nyhetskryss då).

Idag så följde jag Matilda hem (nu är det hon som jag brukar vara med,hehe.) vi gjorde inte så mycket såg på tv och såg på lite YouTube-klipp.
Sen kom mamma och pappa och hämtade mig efter att dem hade handlat och det var väl vid 17.00 kanske?;)
Mamma har köpt 2st ansiktsmasker:) Behövs!! Jag har fått en stor finne på kinden och vid hakan-.-'
Inte skoj.

Senare blir det fredagsmys med familjen = godis haha;)

Imorgon ska jag till SRK
(Skellefteå Ridklubb) och fota tjejerna igen fast nu är det Glögg Hoppning (tävling).


Hehe bjuder på mig själv här^^


Kommentarer
Postat av: Jennie<3

Sv: Du e alltid fin Elin ;)<3



Kraam Jennie <3

2011-12-16 @ 21:26:54
URL: http://theestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0