Luciabal i Burträsk.

Idag så har jag bara haft 2 lektioner, språk och matte.

Jag, Amanda och Jonna vi skulle sitta i Cafét;)Så vi satt där från 9.15 kanske till 14.30?
Vi fick baka kladdkaka och sen så köpte elever det och sådant. Sånt som man brukar göra på Café;)

Alltså det är ju inget café som på stan, vet inte hur jag ska förklara men det är skolans café/elevrum kan man också kalla det!

Men som ni ser på rubriken så vet jag att dem som bor i Burträsk på Björnåkersskolan har luciabal idag som de ha varje år! Jag var där i 7:an men sen så flyttade jag så jag får inte vara med om det. Det är jätte skoj! Även om det heter bal så har man ju inte värsta långa klänningarna men det är väl mer speciellt att ett band kommer till skolan och spelar:) Nu när jag bor i stan så kallas det bara Julfest det är typ som ett disco nästan typ...:P

Fast vi har julfesten nästa vecka!

Men tänkte visa en bild från luciabalen när jag gick i 7:an.
Jag var verkligen inte fin^^!! För mörk foundation och allt. Men ja det var i 7:an!

Har ni några "fester" innan jullovet???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0