Fota..

Heej:)

Har nyss fotat mig själv, för lite mer nya bilder på mig i bloggen;)
Och kanske någon ny profilbild på Facebook typ? Jag har typ ändrat jätte många gånger men jag blir aldrig nöjd (hehe).

Sen så har jag sms:at Matilda lite, det kostar vist 1.22kr till utlandet:P Men det kostar också när man får det:S
Men jag frågade bara vad hon hade gjort:), men nu så sms:ar vi inte längre vi vill ju inte ha slut pengar på mobilen.

Ikväll så händer det inte så mycket tror jag? Se tv.

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


(Tagen för ett tag sedan).


Kommentarer
Postat av: LINN - foto, mode, vardag

Sv: Inget speciellt, ska du göra sj? :)

2011-07-16 @ 21:16:15
URL: http://linnslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0