=D

Heej:)

Det är något svalare ute idag, tror jag.
Tur det, för jag dog av alla värme igår..

Idag händer det inte så mycket tror jag;)

Ikväll kommer man höra massa musik från stadsfestivalen!
Jag kommer att höra det väldigt bra, för förra året då sovde jag hos Matilda och hon bor på Morö Backe och när vi skulle sova hörde vi ett gitarrsolo typ och trummor :S
Och jag som bor på Anderstorp, det är ju något närmare till stan. Så jag hoppas jag kommer kunna sova :thumbup:

Men ni kan ju få veta vilka artister som ska sjunga/spela:

*Robyn
*Timbuktu & Damn
*Hammerfall
*Mustasch
*Rebecca & Fiona
*Erik Hassle
*April Divine
*Eric Saade
*Swedish Hitz Goes Metal
*Salenko
*Ahead
*The koo-koo's
*Stolen Deer
*Üni Foreman
*Freddy King

Jag har ingen aning vilka dagar dem spelar men, jag tror inte att alla spelar på samma dag.(?)

HÄR hittade jag vilka som skulle spela.
Det ända jag vet är att Robyn skulle sjunga idag, för Alva skulle dit och se
:D

Vad gör ni idag??
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: Lovis

Sv; okeej



Ja det har jag ;)



SJ?



Tjoh!

2011-07-01 @ 14:20:19
URL: http://lovisemittnamn.blogg.se/
Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Tack desamma du! :)

2011-07-01 @ 18:30:30
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
Postat av: ronja :)

gaah!! vill fara och se timbuktu imorrn men har inga pengar D=<

2011-07-01 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0