Nya vinter skor!

Är hemma nu, efter maten så for vi till DinSko och köpte nya vinterskor till mig:D
Jag gick ditt efterskolan och kollade, sen så hittade jag ett par bra varma skor och lade undan dem. Sen så köpte vi dem nu;)

Jag orkar inte ta kort på dem, så ni få från deras hemsida istället hur dem ser ut:)

 
Så nu är jag nöjd att jag har vinterskor! Äntligen haha, det började ju snöa i söndags men inte mer...Men det är som bara ett tunt täcke snö på marken och gatorna. Det är super halt, så jag var verkligen tvungen att hitta vinterskor!!:) Jag har gått i mina högklackade skor som är till för våren. Och jag halkar i dem helatiden, det vet mina kompisar haha. Vi skulle på stan efter skolan jag, Amanda och Tove och när vi skulle ner för backen så var jag tvungen att hålla i Amanda:P.

Vad tycker ni om skorna???

Kommentarer
Postat av: Ida

Riktigt snygga skor!

2011-11-23 @ 07:26:29
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0