Stan idag med mamma.

Heej:)
Är jätte ledsen för jag inte ha bloggat, men jag vet inte vad jag ska blogga om..
Känns som jag bara skriver tråkiga saker!!??

Men igår så for jag till Matilda efter skolan och så hade hon fått Skolkatalogen!! :O
Och när jag kom hem så hade jag också fått den. Så det var skoj, men jag tycker att jag inte vart så bra. Ser inte ens glad ut:/.

Idag efter skolan så for jag och mamma till stan och kollade runt, och köpte lite grejer;)
Fick med mig ny smink-bortagning och bortagning för finnar/acne!

Här kommer en bild:

Så hoppas de är bra produkter:), hade ett annat märke förr.

Nu har de äntligen gjort klart toaletterna!! Så skönt, men det är ju kvar saker ex. sätta upp spegeln o.s.v
Det som är det roliga är att jag och min lillebror ska ha toaletterna på övervåningen och mamma och pappa den där nere;)

Kommentarer
Postat av: ronja :)

men har du sett mig då? ser typ ut som ett emo -.-

2011-10-14 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0