You can take everything I have.

Gör inte så mycket just nu, eller jag har snuva...som jag har haft hela dagen:/
Gillar inte det, för när jag ska sova kan jag inte andas med näsan och så somnar jag och bara andas med munnen och då får jag ont i halsen. Det är nog det värsta när man ska vakna, att man känner att man börjar få ont i halsen!

Ska snart/senare färga håret på mamma:)

Har ännu inte börjat plugga på matten, men ska gå ner till pappa nu så han får hjälpa mig sen imorgon tar jag och börjar plugga!!

Svar till Ronja:

Asså det skulle va jättebra om du kunde göra en videoblogg på hur du gör ditt hår för jag fattar ändå inte riktigt hur du fixar det :s :P

Svar: Aha, visst men det kommer bli svårt för jag kan inte det här med att filma riktigt alltså att redigera osv. Sen har jag lite problem hur jag ska visa utan att hålla i kameran har inget stativ, bara till systemkameran dock så kan inte den filma:/. Men jag ska göra ett försök, i värsta fal får väl Robin hålla i kameran haha;)



Kommentarer
Postat av: ronja :)

Hmm okej :) hehe aa de första ja tänkte när jag såg att du skrev att du inte visste hur du skulle göra med kameran va att Robin kunde hålla i den xp (a) ;p

bwt så färgade jag själv nyss mammas hår haha :P

2012-04-11 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0