Barnplaggen

Tänkte visa nu hur barnplaggen som jag sydde för ett bra tag sedan på skolan, det var ett projekt/kurs att göra det sen skicka dem till RödaKorset.
 
Alla vi i HV1 gjorde barnplagg då! Jag hade storlek 62.
 
Tröja.
 
Tunika/klänning, vet inte riktigt vad man ska kalla den.
 
Tyvärr så hade någon köpt byxorna som hörde ihop med tröjan, men det betyder ju i alla fall att någon ville ha dem (haha). Om ni undra varför jag köpte dem så är det för att de kan va roliga att ha hemma och tänka "det här jag sytt" blabla. Sen om man får barn mycket senare i livet kan det va roligt (mamma gjorde nästan alla min kläder när jag var liten) om de inte blir en pojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0