nyår

Godmorgon, vakande vid kanske 10.00 sen somnade jag om med att lyssna på musik och vaknade vid halv 12 för då var det frukost. Idag så ska jag fixa mig inför ikväll sen, även om man bara ska va hemma kan det va trevlig att se lite mer festligare ut. Ska använda lösögonfransarna jag fick av Jonna! Dock inte alla såklart men nån av dem.
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duchen sen blir det att sitta vid datorn, tyvärr kommer det nog inte komma några raket-bilder för Norran ska visst inte skjuta upp några i år och vi brukar inte skjuta några (man spränger ju bara en massa pengar liksom!!) om inte en granne skjuter några.
 
 
Här är två bilder från 2011 när det var nyår och då firade jag den med Matildas familj!

Kommentarer
Postat av: Style & Photo by Semlan

Gott nytt år! :D

Svar: Tack, gott nytt år på dig själv!!:D
Elin

2012-12-31 @ 18:15:16
URL: http://semlanofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0