Skolkatalogen 2012

Har nyss kollat igenom hela skolkatalogen! Jag fick den äntligen hem idag, har varit ganska arg över att det har nästan tagit en hel termin för att den ska komma och så när alla fick den förra veckan så fick jag den aldrig. Så mamma ringde till dem som fotade och de sa att den var skickad så då hade väl posten typ slarvat bort den eller något. Men nu har den kommit, jag lovar den tappades väl bort nu vil jultiden här men jag tycker om alla andra fick den förra veckan så borde min ha kommit också.
 
Vad jag tycker om hur jag blev, ja jag är då nöjdare än vad de senaste åren. Höhö, fick ju sitta och det har jag inte gjort på flera år typ.
 
 
Tog bara på mig för vet inte om klassen direkt vill att jag lägger upp på alla, det som jag alltid blir som besviken över är att mitt smink aldrig syns. Speciellt ögonfransarna och de, så tror jag satsar på löslögonfransar nästa år haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0