har svårt just denna vecka att komma på ruriker..

Har inte bloggat så mycket, har inte haft så mycket att skriva. Men iallafall så har jag solat idag även om det var massa moln som kom så jag vart då inte så brun på den korta tiden, men när solen kom fram bakom molen så var det ett härligt solar väder. Om bara molen inte hade funnits så hade jag solat mycket mer längre. Måste också nog ta och byta bikini överdel när jag solar! Haha, man ser att jag har haft två olika den svarta som jag använder mest (för den är ny) den är som större och den jag typ använde förra sommaren var mindre. Ser ju väldigt fint ut haha;)
Faktiskt så har jag haft kvar min bränna från förra sommaren:S Lite konstigt men det har varit så men såg skillnad..
Eller så klart är jag ju blekare på vintern men man såg att jag hade haft på mig en bikini:P
 
Kanske inte det intressantaste inlägget men nu fick ni nått att läsa iallafall!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0