you and I

Kom hem för ett tag sedan. Skoldagen har varit normal, So-provet gick bra. Jag fick vara med Matilda och jag tyckte att vi gjorde det bra, kanske blandade ihop saker men det är sånt som händer och kanske inte förstod frågan så man kunde ge rätt svar:P

Annars så har jag och Matilda hängt ihop idag för Jonna, Amanda och Tove var sjuka:( (krya på er!). Vi for aldrig till 306 hehe, vi orkade inte gå dit från Tennis Hallen (brevid Skellefteå Kraft Arena) till stan;) Så vi satt på matten istället som några fler gjorde och spelade spel!

Sen efter skolan så for jag på stan och köpte en sak, visar er en annan dag!;)

Imorgon har vi ju Operation Dagsverk och jag ska tvätta fönstren och Matilda fyller även år imorgon!!:D
Hoppas hon får ett bättre väder än det här! (mulet).


Haha, vi hittade en träningscykel på tennis hallen med lappen^^:P


Kommentarer
Postat av: Josefine

SV: Oki, gött!;)

Jo, jag har vart i tallet och myst med min Coney-Boy, o nu sitter jag vid datan.

Kraam♥

2012-06-04 @ 19:29:37
URL: http://josefinekilden.blogg.se/
Postat av: Michelle♥ - foto

SV: Härligt,

jo allt är bra här med! :)

2012-06-04 @ 19:50:45
URL: http://lovemichellees.blogg.se/
Postat av: Jonna ~Modebloggerska~

Hejsan!

Vilken härlig blogg du driver med fina bilder och intressant text! Keep on going girl! ;)

Just nu pågår en frågestund på min blogg, kika gärna in, det vore jättekul att få en fråga från just dig :D

// Ha det bra!

2012-06-04 @ 22:40:48
URL: http://jonnahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0