Fredags - NightFlight2012

Tänkte ju att ni måste få veta hur det var i fredags, så nu tänker jag blogga om det:)

Men jag och Jenny for dit vid 19.00
sen så var det en kö, sen så fick man göra blåstest (det är drogfritt). Men vi träffade Sofia hon bor i Burträsk, hon kom typ till 9b när jag hade redan flyttat (fast jag gick i 7a då).
Sen så träffade vi Maria och Moa som också är från Burträsk (fast 8:or) :) Så senare vart vi som ett gäng där.

Men först visste vi inte vad vi skulle göra eftersom det var massa nya människor där, som man inte har träffat. Sen var det också gymnasieelever där.
Men vi gick runt omkring till live scenen, disco, trubadurscenen och innebandyn (där hade dem en hoppborg och en sån där tjur man kan rida på:S fast vi provade inget sådant haha).

Senare i slutet så gick vi och dansa, det var jätte roligt men varmt:P

Nu kan ni få några bilder:










När vi kom hem, så väntade sängarna på oss haha;)
Se så många kuddar Jenny fick, nämen vi gjorde som ett skydd hon brukar slå i huvudet i skrivbordskanten haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0