komplettering.

Idag slutade vi extra tidigt! Först så efter No:n så blev det som ingen gympa för schemat är jätte konstigt, det stämmer inte. Så alla hade med dig inne kläder när vi egentligen skulle vara ute...

Sen efter gympan brukar vi ju ha matte, men vi fick idag kompletterings tid för det:)!! För att när vi gjorde matte-nationella på en tisdag då for våran sovmorgon bort. Sen imorgon har vi inte heller någon No, för då får vi kompletterings tid för att ha gjort matte C-delen nationella! Så extra lång sov morgon;)

Sen så gick jag ner på stan
, för att ta bussen hem. Men fick vänta i en halv timma, för bussarna går antingen kvart i eller kvart över! Så gick till GinaTricot för att kolla om det hade kvar guldiga halsringar:) Och, det hade de. De hade även fått in en liten tjockare, så den ska jag köpa, jag ska ju ha en guldig till min skolavslutnings klänning.

Sen blir det att spara pengarna till i sommar!! Det här är den sista månaden jag får barnbidrag:( Nu måste jag bara sommar jobba sen i gymnasiet får man ju studiebidrag. Det är ju typsikt att fylla år i mars, man ska ju fylla år någonstans i oktober eller något. Då har man kvar sitt barnbidrag typ??

Svar till Ronja:

Ja så äre för mig me :O Wicke ä längre än mig å de ä ba konstigt för då kallar alla i familjen för yngsta barnet :s

Svar: Haha, ja;) okej:s
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0