konstigt att säga lillebror när dem inte är så små längre?



Sorry för dålig bloggning idag
, men har bara inte haft tid eller vetat vad jag ska skriva;)

Annars idag har jag handlat med mamma och lillebror, okej jag måste bara säga detta. Det känns jätte konstigt om jag skriver lillebror för han är inte så liten längre haha, han är längre än mig och han är 14år. Då känns det jätte fult att säga lillebror, men han är ju min lillebror så;)

Nyss så har jag bakat små franskor, jag bakar ganska mycket. Det går i perioder, men tycker att de tär ganska roligt att laga mat och baka:)

Snart blir det väl att sätta sig vid TV:n och se på nått bra program.

Väder idag är dö trist! Regn och mulet fast just nu har det sluta regnat. Men allt är bara grått, ska visst vara sådant väder imorgon också:/ Hoppas på att solen kommer snart!!


Så här blev de^^^


Jag idag^^(hehe putar lite med läpparna, ser ut som att jag har fyllt de med botox:S)

Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

Fin!!



sv; åh tack :D

2012-05-18 @ 10:45:43
URL: http://thaipinnen.se
Postat av: Jennie

Så är det för mig också! Brorsan är 13 och är nästan 1 dm längre än mig! :O Varför ska de växa upp så fort?! :(

2012-05-20 @ 17:55:04
URL: http://theestars.blogg.se/
Postat av: ronja:)

Ja så äre för mig me :O Wicke ä längre än mig å de ä ba konstigt för då kallar alla i familjen för yngsta barnet :s

2012-05-20 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0