Dans imorgon, DÖ.

För en halv timme sedan så såg jag Williams Lista:D
Kan fortfarande inte tänka att jag träffat han, glömde de nästan hehe. Kom på de nu.
 
Ska nu ta lite kvälls fika sen plåstra om fingret, kommer säkert få svullna ögon imorgon också trevlig..NOT! För alltid om jag har gråtit så nästa dag har mina ögon svullnat. Det är inte jätte mycket men ändå (grät när jag cutade fingret^^).
 
Ja imorgon är det en ny vecka och det händer väl inte så roliga saker nytt schema, dans och utvecklingssamtal (fast de är inte så hemsk, utvecklingssamtalet). Ja, nya schemt usch...längre dagar och ett nytt ämne dock är det bild så det var ju inte så tokigt. Men jag tror de har förlängt andra ämnen också så de blir längre.
Imorgon så har vi dans alla vi som går åk 1 ska göra det, självklart är det foxstrot som gäller. Har alltid varit det och det gillas inte. Man blir nervös och alla killar ska ju va så långa så man blir ju mobbad och vi ska dessutom dansa med andra klasser det var typ BF, TE och NA vet inte vilka klasser (ex. TE1A osv) det vill jag inte!:(
Fast man slipper de då i 2-3:an men i högstadiet lärde vi oss det där typ varje år..
 
Har utvecklingssamtal på tisdagen, men det är inte så farligt;)
 
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT FÅ DEN STOR^^
 
Det som är dåligt: 
Måndagar är värst, vi slutar 16.00 förr så slutade vi 14.30.
Tisdagar slutade vi 13.05 men då har Material och miljö hammnat dit istället för att vi hade de på torsdagar.
Onsdagar då slutade vi direkt efter gympan men då har bild kommit dit.
Torsdagar dem är fortfarande bra, mer hantverk bara:)
Fredagar samma^^
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0