fint väder, foto och plugg.

Ja jag pluggade ju när jag kom hem, men jag var väldigt trött kan jag ju bara säga, somnade med huvudet i bordet ett tag. Men har iallafall lärt mig de första glosorna från en text nu är bara de andra sen allt annat:/ Alltså det här suger verkligen, jag får lite panik men ändå vill jag inte och jag vill lära mig osv. Jag hoppas den känslan försvinner vill inte ha det så här alla gånger vi har läxa/prov..och det har aldrig varit ett problem förr.
 
Men iallafall nu har jag haft en väldigt lång paus med pluggandet och nu ska jag börja med igen sen blir det att ta det lugnt ikväll sen fortsätter jag imorgon!:)
 
Kan ju bara säga att det har varit ett riktigt kanon höst väder idag sol,blå himmel och att se alla träden i olika färger alltså höstfärgerna då.
 
Men tänkte visa lite bilder från idag, om ni vill se mer så kan ni gå in på deras bloggar:)
 
 
 
Amanda var inte med och tävla den här gången men vi hälsade iallafall på Primus som hon rider:)
 
Härliga vädret^^
 
Matildas blogg HÄR
Jonnas blogg HÄR
Amandas blogg HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0