ingen motivation..

Har pluggat nu, alltså jag är verkligen less på att plugga. Finner ingen motivation till att göra det heller, eller jag vill ju klara skolan osv. Men verkligen inte idag, är trött och orkar inget! Förr (ja i 9:an då da) då var jag som nu ska jag plugga och så gjorde jag det ordentligt. Men nu nej, vill inte..
 
Konstig känsla, nej jag skojar en normal känsla för många. Men det kanske inte är så bra att bli skoltrött redan nu när man nyss börjat gymnasiet. Men jag har iallafall tänkt sluta plugga för idag och gör det imorgon istället och dagarna framöver, så kanske jag har mer motivation till det.
 
Det som också är att det här är typ de seriösaste vi ska plugga in för, ett prov. De senaste veckorna har vi som bara fått lite engelska läxor och matte men inte så att man tycker att det är för jobbigt.
 
Arkiv bild^^

Kommentarer
Postat av: You know who

KOOOOM IGEEEN ELIIIN! JAG HEJAR PÅ DIG!

Svar: Haha, TACK!:D
Elin

2012-09-14 @ 00:31:55
URL: http://jonnismattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0