you're something special to me, whatever happens.

 
Gissa vad jag åt till middag? En kycklingburgare från Södergrillen:D Gissa om jag blev glad när mamma och pappa sa att vi skulle beställa istället för att äta palt haha! Ni som bor i Skellefteå, prova käka mat från Södergrillen det har jätte god mat!
 
Vädret idag har varit riktigt piss väder! Det spö regnade när vi jogg/sprang på gympan gissa om man såg ut som en blöt hund. Hoppas på bättre väder imorgon iallafall!
 
Just nu så har mamma och pappa farit på föräldramöte så nu får det se min Peplumtop som jag gjorde klart:) Hoppas på att få ta hem den imorgon!
 
Nu ska jag ta och plugga engelska, så nu är det bara att fokusera på det för de andra läxorna är klara. Dock är det ju ett engelska prov!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0