Skellefteå AIK.

Imorse när jag skulle cykla till skolan var det nog det jobbigaste jag gjort. Det blåser jättemycket ute och jag fick mig nästan inte fram, kändes som om man skulle ha haft på växel 20 eller något. Dessutom så har jag inte ens några växlar på min cykel så det gick ju inte bättre. Blåser fortfarande ute, fast det gick bättre hem för då rullade man haha.
 
Jag kom hem för ett tag sedan, gick på stan med Linnéa ett tag sen for vi hem. Fick med mig en klänning och lite gott till ikväll sen for jag hem. På torget så håller dem på att sätta upp Norran Scenen för att Skellefteå AIK ska komma dit. Vet inte riktigt vad dem ska göra men säkert säga massa saker och tacka vi Skelleftebor (fansen) osv. Tycker vi har super bra klack, bra stämning osv.
 
Såg i tidningarna att det var hur mycket folk som helts igår kväll på arenan som väntade in vårt hockey lag för att fira! Såg roligt ut, men det känns så bra att vi vunnit guld!!
 
Köte denna Loka idag, luktar och smakar gott! Ni borde prova den.
 
Framsida
Baksida, köpt på H&M för bara 99kr ett riktigt kap! 
 
Kommer bli perfekt till sommaren när man är brun.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0