hmm?

Ska nu ta och måla mina naglar klart, gjorde det igår men han inte allt klart. Jag målade dem svarta och använda Matte top coat som gör nagellacken matta, väldigt snyggt faktiskt och snyggt med matt svart. Men jag hade tänkt sätta lite guld på detta för att det inte ska bli så tråkigt, känner mig lite nu som en häxa med bara svarta naglar. Det är till och med första gången jag har svarta naglar, har som känt att jag inte passar i det. Älskar mest att använda färg.
 
Igår och både idag har jag funderat över mitt bloggnamn/adress, dock tycker jag och mina vänner som har lärts sig detta vad min blogg heter "Beautigirlmoon" och jag förstår ni som är "nya" läsare att det är svårt att komma ihåg. Så jag har tänkt på om jag ska börja blogga på nytt? Även om jag inte vill för jag har bloggat här så länge med alla dessa 2000+ inlägg! Dock vet jag inte hur man kan flytta alla inlägg, men jag vill fortfarande blogga på Blogg.se men bara med ett annat namn som folk kommer ihåg. Har sökt på Google och hittade idag en bra information, men sen visar de sig att det inte gick för Blogg.se hade bytt plattform, så det var ju surt.
I så fall är det att jag skapar en ny och får ha kvar denna och länka så ni kan gå tillbaks och kolla osv, men det känns ändå tråkigt. Eftersom jag vill som visa hur länge jag har bloggat osv. Så ska tänka på detta, om det är någon som vet hur jag kan flytta min inlägg till en ny så skulle jag vara tacksam för det!!
 

Nu är det bara en vecka kvar sen går jag ut på praktik, ska praoa på BikBok så det kommer bli skoj! Det är jättetrevliga där, dock börja man känna sig lite nervös. Har också uppgifter från skolan att göra där, det handlara mest om matiral osv.
 
Sen efter att ha målat naglarna ska jag sova, så godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0