Lol.

Bloggade inte så mycket igår för jag hade inte så mycket att skriva dock missade jag att jag hade som mest besökare så jag kunde nog ha gjort något roligare inlägg för er! Brukar sällan göra bara ett inlägg, kan ju valite tråkigt att läsa samma inlägg när man går in på en blogg, hehe.
 
Kom nyss hem för efter middagen så upptäckte jag att jag hade glömt och ge tillbaka ett kort som är till för att öppna dörrarna på CK alltså dörrarna som inte övriga personen kan vara i utan bara personal. Så for tillbaks till BikBok för att lämna tillbaks det. Glömde att ge det tillbaka när jag hade gått med skräpet. Annars har dagen varit bra, det hade kommit super mycket leveranser kändes som 100st nya kartoner! Så gå in på BikBok (Skellefteå) för att se det nya, kom en super söt top och skulle passa till sommaren så ska fundera på om jag ska köpa den. De har även fått in kofter nu (på tiden vi har väntat) och det var jättefina!
 
 
 
 
 
 
Bilder: lolthatsme.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0