Måndag.

Godmorgon, väcktes idag kvart över åtta..trött! Så efter frukosten så gick jag och la mig och vaknade för en stund sen. Usch, skola imorgon!! Men har saknat mina vänner, sen är jag glad för det nya schemat. Vi har bara nu en gång gympa så onsdagen blir kort och vi slutar vid två, hur bra är inte det!! Fast det är ju bra att ha gympa.
 
Idag händer det inte så mycket, ska kanske spela The Sims2. Dock är det tråkigt nu, bara för jag vet att 3:an är mycket roligare. Men jag har bestämt att köpa det senare, så det kommer bli roligt sen.
 
Utanför mitt fönster så står en stor flyttlastbil och nån ska flytta in i våran huslänga, spännande! Vet inte vem, antingen är det ett/en par gammlingar, vuxna, vuxna med små barn eller som oss ungdomar. Fast jag tror den lägenheten inte är så stor? Men jag får väl se sen vilka som flyttat in.
 
 
Hahaha, jag och Linnéa sms:ade igår och så berätta hon vad som hände när hon spelade hemma (hon har sims 3) och jag har 2:an och jag kan inte ha de alla roliga saker som hon haha. Ganska klockrent svar men jag satt och skratta för mig själv. Alltid när nån säger "Im so exited" då tänker jag på den låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0